Notice: Undefined index: translate in /var/www/domdesign/private/lib/items/Domino/Gallery/ModuleCross/view.php on line 8
Grad Rajhenburg - Damir Imamović Sevdah Takht

Damir Imamović Sevdah Takht

Koncert

Čas: 20.00

« Nazaj

Pomembno obvestilo:

Upoštevajoč izdana opozorila Agencije RS za okolje in informacije dežurne prognostične službe smo sklenili, da nocojšnji koncert Damir Imamović Sevdah Takht-a prestavimo v Veliko dvorano Kulturnega doma Krško. 
Negotova napoved in morebitne nestabilne vremenske razmere namreč ne ogrožajo le izvedbe, temveč tudi tehnične priprave, zato smo ocenili, da bo v danih razmerah koncert zanesljiveje in varneje izpeljati v Kulturnem domu Krško.
Koncert se bo pričel ob 20.15 uri.

Cenjene obiskovalke in obiskovalce vljudno naprošamo za razumevanje.

Kulturni dom Krško

 

Poletje na gradu Rajhenburg 2018

Atrij gradu Rajhenburg

(Velika dvorana Kulturnega doma Krško v primeru slabega vremena)

za ARSonica 2018 abonma in izven

Cena vstopnice: 10 € v predprodaji, 12 € na dan koncerta

Zasedba:

Damir Imamović – kitara in vokal

Ivana Djurić – violina

Nenad Kovačić  - tolkala

Ivan Mihajlović – bas

Čeprav ima koren v arabski besedi sawda, ki označuje črni žolč ali melanholijo, je sevdah, po turško sevda, predvsem – ljubezen. Toda sevdah je hkrati tudi žanr poezije in glasbe, ki je nastal s srečanjem Vzhoda in Zahoda na Balkanu. Kraj, kjer je najbolj vzcvetel, je današnja Bosna in Hercegovina. 


Damir Imamović je nov glas bosensko-hercegovske tradicionalne glasbe in eden najuspešnejših glasbenikov svoje generacije. Vnuk in sin legendarnih izvajalcev sevdalink (torej že tretja generacija) pri tem odkriva zveze z drugimi evropskimi in svetovnimi tradicijami in sevdahu odpira vrata v svet.

Njegova virtuoznost in zamaknjena predanost na odru sta primerljivi z največjimi pevci vseh časov – in čeprav bi se Imamović zlahka vpisal v dediščino, ki korenini vse do 15. stoletja, bi bilo to zanj mnogo prelahko.


Damir Imamović zastavlja nova vprašanja in nove izzive; vprašanja čuvajem umišljenih tradicij, ki zapriseženo vztrajajo pri stilu, ritmih in repertoarju zaprtih konvencij; in izzivom nekoliko novejšim ortodoksijam 20. stoletja, ki bi želele sevdah stlačiti v oznako »nacionalnega karakterja«. Imamovićeva umetnost ni nič drugega kot tihi upor znotraj sevdaha – globoko premišljeno delo, ki se izogiba "zapeljivosti" nacionalizma. 

Datoteke